*'

Jim, Jag & Jocke igår'
'
Gårdagen var toppen.
Lillebror kom till stan runt 3 och en timme senare käkade vi tacos och drack lite morgan.
Sen vid 7 tiden knatade vi ner mot stan och satte oss vid löga för att kika bilar.
Lite senare mötte även Emma plus pojkvän o hans komnpisar upp.
Chill som fan tills runt 12 när alla drägg började vakna.
'
En snubbe ramlade ner från flaket mitt framför oss, huvudet först i asfalten.
AJ. Lite över fulla småbarn i den bilen. Samma flak bjöd också på lite catfight.
Jag och Jim knallade hem innan ett och jag hade världens jävla huvudvärk.
BLÄ! Idag tänker jag shoppa en bikini, och kanske ett par jeans.
Imorgon kommer mammsen till stan!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0