'¨¨'

Maria & sara metar lite på bryggan.
'
Jaha. I måndags var jag iväg o tränade med Sandra på morgonkvisten.
Efter att jag hade duschat och gjort mig i ordning efter gymmet så åkte jag och mor till Erikslund.
Jag hade en riktig shoppingröta. Köpte ett par nya välbheövda gymskor. Nike Air för 500:-
Nedsatt pris, sparade trehundra spänn tammefan. Sen köpte jag tillbehör till telefonen.
Skärmskydd, skal och träningsarmband. Så nu slipper jag ha mobilen i handen på gymmet,
stoppar bara ner den i armbandet, sätter på spotify och kör gärnet. Perfekt!
'
Efter shoppingrundan så kom Jim och hämtade upp mig och så drog vi till Marres morfars
sommarstuga för lite fiske och grillning med henne, jocke (marias pv) och sara (marias v).
Kalas mysig kväll med solsken, fiske, grillat, bastu, öl och nattligt spöregn.
Vi åkte inte hem förrns runt 5 igår eftermiddag. Så det blev lite fiske och korvgrillning igår med.
Sen hade jag och jim myskväll med tjockismat och film.
'
Imorse var jag iväg och tränade med Sandra igen, som de äkta hurtbullar vi är.
Invigde nya skorna, nya armbandet och nya träningsväskan. Awesome.
Ikväll blir det pub med Sandra & Cecilia. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0