Restmycase

Torsdag. Växlande molnighet. Träningsvärk utan dess like.
Självklart är det en bra smärta, men det är värst i nacke, axlar och rygg.
Provade lite nya maskiner på gymmet igår, och det verkar ju ta bra iallafall. Pheeeuw.
Men det är bara att bita ihop, nästa gång jag kör mage/rygg känns det nog bättre.
Anyhow. Tänkte att jag skulle ha gått ut på en promenad, sitter ombytt i soffan och lurar.
Men jag tror faktiskt att jag skiter i det och unnar mig en riktig slödag. Ska träna imorgon bitti.
Man behöver sina vilodagar också, så att kroppen hinner återhämta sig. Viktigt.
'
När Jim kommer hem från sin träning ska vi dra ner på stan en sväng,
jag måste köpa lite grejer inför morgondagen. Typ BUS, fransar o nå nytt armband kanske.
Sen blir det nog en sen mys-middag på Choy's Garden. MUMMS!
Imorgon ska jag bli firad av mina fina vänner eftersom att jag fyller år på Måndag.
Men jag vet ingenting, har bara fått information om att det sker imorgon, hihi, spännande!
Det är bästis Kimsi som styr, så det kan nog bli vad som helst.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0