Sommardag

Yes, idag har det faktiskt varit sommar. Sol och varmt hela dagen. Tack för det!
Jag klev upp kvart i 8 imorse för att cykla iväg till gymmet där jag körde ett benpass.
Efter det åkte jag hem och tog en dusch, sen drog jag och babe ner på stan och åt frukost.
Efter en räkmacka och två koppar kaffe blev det djäkneberget där även Kim joinade.
Efter typ en timme kom det jävligt mörka moln så Jim gav upp och åkte hem,
men jag hade bestämt mig för att få färg idag så jag och Kim gick en sväng till solarieöarna.
När vi hade fått oss lite färg där tittade solen fram igen så vi gick tillbaka till d-berget.
Och nu sitter jag i min ziperall med solfrossa och nystädat lägenhet.
Jag fick fick som jag ville, färg i massor. Nyansen röd.
'
Som tur är köpte Jim kylbalsam i måndags, så det är jag inkletad i just nu.
Faktiskt väldigt bra. Lindrar verkligen där svidet jävlas som mest.
Ikväll blir det film med min sexiga sambo och imorgon vaknas det regn så då ska vi måla.
Två av vardagsrummets mörkgrå väggar ska bli vita. Kommer bli toppen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0