|=|=|

.
Sitter och trycker i mig isglass i hopp om att snart må bättre, det hjälpte när man var liten.
Körde ett skitbra armar/axlar pas på gymmet idag, ökade på vikt och antal rep/set.
Därefter 17 min på crosstrainern, men sen när jag skulle löpa sa kroppen ifrån.
Jag kände redan från början att något var på tok. Andningen var tung och konstig.
Sen försvann balansen så jag ramlade in i sidan på löpbandet men höll mig på benen.
Självklart stängde jag genast av bandet, man vill ju inte gärna dratta på näsan!
Så jag tänkte att jag kunde cykla istället, det höll i ca 3 minuter, sen höll jag på o svimma.
Vet inte alls vad detta beror på. Kanske rosét igårkväll i samband med vätskebrist.
Hur som helst, jävligt obehagligt. Tog ungefär en timme innan kroppen slutade skaka.
'
Anyhow, för att fokusera på lite roliagre saker så hade jag en grym födelsedag igår.
På morgonen åkte jag & Jim iväg för att köpa lite frukost. Kaffe och räkmacka!
Sen tog vi med oss det till Djäkneberget eftersom att det var så fint väder.
Så där blev vi kvar några timmar och fick oss lite färg på kinderna.
'
På kvällen sammanstrålade vi med Kim & Fredrik för lite grillat & rosé. Mumms!
Super kväll med super utsikt, super mat, super vänner och super vin.
Tack för det! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0