(:

Sitter och dricker varma koppen, tomat och basilika. Sådär gott.
Väntar på att Jim ska komma hem från Uppsala, så ska han plocka upp mig på vägen.
Efter jobbet idag blev det gymmet och 20 min på crosstrainern.
Sen råkade det bli 25 minuter i solariet också, thihi.
Men då slipper jag sola imorrn!
'
Och nu kan man fan börja sola ute snart, så resorna till solarieöarna tar nog slut snart.
På fredag är det afterwork, alltså käk på choise och bowling. Iiih!
Sen tänkte jag och Cecilia låta kvällen fortskrida allt eftersom, förmodligen Pitcher's iaf.
Ser verkligen fram emot det. Tror det kommer att bli en superkväll.
Nu ska jag packa det sista inför träningen imorrn!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0