HELG!

Idag har jag varit på Erikslund med denna lilla sötnos och hennes mor.
Vi köpte en liten present till Kim som fyllde år i onsdags. Vi ska fira henne imorgon.
Middag med tjejerna klockan 6, sen lite annat som hon inte vet om hihi.
'
Förövrigt har veckan gått fort och varit bra. Löneförhöjning o grejer ;)
Men det är helt sjukt skönt med helg. Är helt slut i kroppen faktiskt.
Kan säkert bero mycket på all träning, och det är ju inget annat än underbart.
Är så stolt över mig själv, jag kämpar på trots att jag är själv på gymmet.
Och det börjar ge resultat. Mina armar börjar bli mer fasta och muskulösa,
midjan känns lite tajtare och min hy är sjukt mycket bättre!
'
Ikväll ska jag till Jim och hänga, känns som att det blir en kväll framför tvn.
Orkar inget annat, haha. Dessutom går Pretty Woman kl 21.00kanal 5 (:
Ser fram emot morgondagens aktiviteter. It's gonna be fun!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0