SoA

Jag i Aris sumodräkt på min mosters maskerad.
'
Idag skulle jag ha tränat efter jobbet, har varit sjukt taggad på det.
Men igårkväll fick jag migrän och det har hållt i sig i princip hela dagen idag.
Imorse trodde jag att jag skulle behöva gå hem från jobbet.
Men jag höll ut och nu känns det lite bättre.
'
Förövrigt har jag börjat kolla på Sons of Anarchy. Jösses vad snygg Jox är!!
Serien verkar jävligt bra och Jim sa att säsong tre är bäst,
så nu ska jag försöka jobba mig igenom de två tidigare säsongerna fort.
Sagt och gjort, nu slår jag på avsnitt 5!
PUSS

Kommentarer
Postat av: william

awesome dräkt du hade;D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Cute Teddy Bear" Modell bilder som jag har tagit på Daniela:D

2012-03-17 @ 21:02:41
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0