<3

Om man ändå hade kindben som Fatima..
'
Sitter och dricker lite te, nyligen hemkommen från träningen.
Körde stenhårt idag, massa ben och mage, men även lite armar och rygg.
Avslutade med 13 minuter på löpbandet och 5 minuters nervarvande promenad.
Det räcker verkligen att springa i 10-15 minuter. Då blir man lagom svettig.
Elller jaa.. jag blir ju sjöblöt. Men överlag är det lagom löptid.
'
Imorgon ska jag ner på stan efter jobbet för att möta upp Marica,
så ska jag försöka hitta allt till maskeraden på Lördag.
Sen ska vi ta några öl på Pitcher's, myys!
'
Efter det ska jag hem till Jim och måla lite i nya lägenheten.
Och så ska vi äta gott och dricka lite vin, mysipysi.
Dock måste jag packa inför Lördagen redan nu, för Jaanas maskerad är på vallby,
så jag orkar inte åka hem från Jim o sen åka tillbaka till samma område.
Det är ju skönare att fixa sig där och gå direkt ifrån honom.
Ska ju ändå dit och sova sen, haha.
'
Så nu ska jag packa lite, sen måla naglarna.
Sen sova tidigt och gå upp tidigt imorgon för att kleta ner lite maskara.
Men först ska jag dricka upp mitt te, mumms!
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0