'

-
1 Maj kommer med strålande sol, klarblå himmel och värmande temperaturer.
Inte en dag för tidigt! Ska nog sätta mig i solen en stund och få lite fräknar.
Gårdagen var helt suverän, helt klart den bästa på länge.
På dagen gjorde jag och Jim stan, köpte en ny underbar väska från H&M. (visar sen)
Sen köpte vi med mat från Grekiska och åt lite på balkongen.
Sen vid kl 6 blev det middag på varda tillsammans med Jims bror, Maja och Erik.
Alla åt en oxfilé förrutom jag som tog grillad lax med örtrisotto. SÅ GOTT!!
Verkligen värt varenda krona när man äter på den restaurangen.
'
Efter att vi ätit och druckit lite drinkar kilade vi vidare till Pitcher's och fortsatte kvällen där.
Lite senare kom Kim ner och joinade oss på en öl. Super trevlig kväll!
Idag mår jag toppen, liiite huvudvärk bara. Men man kan inte vara annat än glad.
Jag har så fantastiska människor i mitt liv och idag mår jag riktigt bra.
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0