-tjabbatjenahallå

Jahaaja, Lång dag idag. Trodde att det aldrig skulle ta slut men nu är vi här.
Fredag imorgon, vilket känns helt fantastiskt. Jag ska hämta ut lite hårprodukter som jag beställt
efter jobbet imorgon och förhoppningsvis har min klänning hunnit anlända till Ica ettan då.
Annars får jag panikleta efter något fint på stan och det slutar akdrig bra, haha.
Efter att jag hämtat ut mina paket ska jag träffa en saknad Marica och ta en kaffe eller två, hihi.
 
 
Till kvällen blir det bara chill, jag ska ha en "ta hand om mig själv" kväll. Hårinpackning, ansiktsmask,
nagelmålning och dipp med grönsaker. M m mmm! Så är man fit for fight till Lördag.
Puss osåvidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0