Ain't no sunshine

 
Fredagskväll och jag sitter ensam i soffan och kollar på Paradise Hotel med ett underbart nytvättat hår.
Har tvättat håret med mina nya Bed Head Schampoo & Balsam, sen sprayat det med Uniqe one.
Det känns så mycket fräschare efter bara en tvätt och så doftar det såklart ljuvligt också.
 
Min klänning har inte kommit.. Tack som fan Nelly! Det har aldrig varit nå strul när jag har beställt förr,
men såklart ska det bli det nu bara för att jag skulle ha den på kryssningen imorgon. Argghhd.
Men men, sånt är livet. Spontanhandlade en kjol på H&M efter att jag fikat med Marica på Wayne's.
Så jag skall gå bärsäkrargång i mina lådor och knåpa ihop en duglig outfitta till morgondagen. Heja mig!
Ska nog slänga på ett nytt lack lager på naglarna, kanske tillochmed går bananas och kör på glitter.
Puss på Skinkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0