Fantastisk Lördag

 
Åh, vilken rolig och skön Lördag det har varit, nästan fulländad faktiskt.
Imorse hade jag ju tvättstugan så jag klev upp vid 8 tiden någon gång och åt lite frukost.
Sen tvättade jag och fick samtidigt nå städnojja så jag dammsög, dammtorkade och skurade kylskåpet,
sen kände jag för att övningsköra lite så jag o pappa tog en sväng till Bålsta och kollade Jockes match,
sen käkade vi lite mat på Mae Thai och sen blev det full gas hem i mörkret. Gick asbra!
 
Sen när jag kom hem hämtade jag täcket från sängen och gosade ner mig i soffan och är kvar där än,
Kikade på Herbie som gick på tv, nu så mycket bättre och snart börjar 13 snart 30
Så nu ska jag poppa lite popcorn och gotta upp mig ännu mer i soffan. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0