Första kyssen

Måndag, ny vecka. V.47 fattar ni att det är 5 veckor kvar till nyår? 
Känns ju skitkonstigt när det fortfarande typ är plusgrader på nätterna. Men men.
Rätt som det är kommer väl kylan som en käftsmäll och sen säger det bara pang så är det nytt år.
Idag är det exakt ett år sedan jag och Jim hade vår första kyss, det var en Lördag förra året.
Näst nästa vecka har vi vår ett årsdag så då ska vi äta middag på Bellmans och mysa.
 
Förövrigt har det varit en helt okej dag idag, tog bussen imorse så jag är ganska trött nu.
När jag åker buss måste jag gå upp 04.30 om jag ska hinna till jobbet i tid. Omänskligt tidigt!
Antar att det blir samma visa imorgon.. fyfan.. bara att krypa till sängs nu då!
 
Efter träningen idag gjorde jag ett teoriprovstest fast jag bara har läst halva teoriboken.
Men det gick fan rätt bra ändå, eller vad tycker ni? Godkänd enligt detta prov iallafall, hihi.
 
 
Gjorde dessutom provet på 15 min! Awesome.
Nu: Sängen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0