kräka, motorväg och popcorn

Bild från i Lördags, somliga fick ju en hel hytt för sig själv. SÅ jävla skönt!
 
Jag har varit hemma från jobbet idag, vaknade och kräktes lite på toan imorse, riktigt härligt.
Men nu har det kännts bra i magen i flera timmar så förhoppningsvis var det inge magsjuka eller så.
Men jag blir nog hemma imorgon med för att vara på den säkra sidan. Sen är jag ledig på fredag.
Jag ska ju gå Risk-ettan då mellan 08.30-12.30, jippie! SÅ otaggad, men det måste göras.
Efter kursen skall jag unna mig en solning och på kvällen sen ska jag och Kim på bio. TWILIGT!
 
Anyhow, så har jag varit iväg och betalat kursen idag iallafall, 750:- puts väck.. blää!
Så passade jag på att hämta ut klänningen från Nelly, som var sjuuukt fin. Den får stanna!
Jag körde motorväg för första gången idag, det var skitkul. hihi.
 
Nu ska jag kika lite på New Moon för Jim är hos sin kusin och umgås.
Men först ska jag bajsa och poppa lite popcorn. Hiiija!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0