Laxig onsdagsmiddag! höhö

 
Kolla vilken jävla mästartallrik jag har smockat i mig idag, dessutom en majskolv med smör & salt.
Kanske lämnade några sparrisar och lite ris men annars länsade jag tallriken ren. tihih.
Inte konstigt att jag gått upp två kilo som jag äter. Måste fan bättra mig, haha. Slarvar med gymmet också.
Struntade i att träna idag för jag var så jädrans trött efter jobbet, men imorgon kör jag.
Man måste ju kunna få ha sina tränings svackor utan att världen går under? ... eller? 
 
Anyhow, jag är så fruktansvärt trött. Antar att det är pga mensens första dag. 
Jag ska faktiskt unna mig att glutta lite tv i sängen, så somnar jag när jag somnar helt enkelt.
Ser så himla mycket fram emot kryssningen på Lördag, det kommer bli så nice!
Puss

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Du kommer att dansa bort flera kilo på Lördag:-)) PUSS

Svar: Sant ;)
Sophie

2012-11-07 @ 22:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0