Long Time no seen

Ojojoj, nu var det ett tag sen sist igen. Attans bananer.
Min dator strular som fan, mitt virusskydd har gått ut så jag måste fixa ett nytt.
Därav den dåliga uppdateringen på bloggfronten. Sånt man får ta helt enkelt.
På Lördag är det mammas 50 års kryssning som gäller, tiden har gått så sjukt fort!
Och nu har jag äntligen beställt en klänning. Har letat som en jävla galning hela helgen,
men ingenting har kännts bra. Antingen för dyrt eller för fint eller för enkelt. Blä.
Men sen hittade jag en perfekt blåsa på Nelly.com. Hoppas bara att den hinner komma.
Inget strul nu Nelly, tack.
 
 
Pratade nyss med Mor i telefonen och hon berättade att hon och bror har blivit nyfriserade.
Båda har klippt sig och bror har även fått en liten färgning. Så dom kommer vara super fräscha.
Jag skulle också behöva en klippning, men jag kan ju toppa mig själv o sen vara duktig med olja 
och hårinpackning denna vecka. Så kanske man får lite lyster i barret.
 
Imorgon blir det träning efter jobbet och sen lite teoriplugg efter det.
Man måste ju underhålla hjärnkontoret lite grann så att man inte glömmer allt.
Nu har jag inga fler lektioner inbokade på körskolan, men jag har riskettan den 16e. wohoo..
Känner mig fett anti bara för att det har gått så jävla dåligt de två senaste lektionerna.
Vill bara ha en manuell låda att öva med så att man slipper ta hundra lektioner på skolan.
Det blir så obehagligt dyrt. Men jag hoppas på att få hit mazdan snart.
Det får kosta vad det kosta vill, blir värt det i längden!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0