Twilight

 
Jahaaaja, då har man sett den sista delen av breaking dawn också nu då.
Vilken jädrans tur att det var ett tag sen jag lästa boken för jag hade hunnit glömma lite
och det gjorde garanterat upplevelsen ännu bättre. Den var faktiskt riktigt bra! Inte ett dugg besviken.
Planen var väl egentligen att vi skulle ha åkt hem till Emilia efteråt men jag orkade inte,
trött som fan och så ska man ju ha tvättstugan nu på morgonen så detfick bli bussen hem igår.
Sjuuukt skönt att vakna tidigt på en Lördag och känna sig utvilad. Så nu får vi se vad denna dag
har att bjuda på, tänkte ta den helt och hållet som den kommer. Sååå, Bring it on!
 
Riskettan igår var faktiskt riktigt intressant och lärorik, kändes inte som 4 timmar.
Jag kommer definitivt göra allt jag kan för att stoppa en person som tänker kölra rattfull.
Ni vet väl att man bryter mot lagen och kan bli straffad om man inte gör något?
Vi är alla ansvariga för allas liv på vägarna, även om man sitter som passagerare.
 
Jajajjaja, puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0