what to do

 
Jag är redan färdig sminkad, så gott som iallafall och jag ska inte dra förrens om ca 2 timmar,
kuuuuuuuuuuuuuk! Blir så jävla rastlös! Tänkte ta 18.36 bussen till Emilia så vad gör jag tills dess?
 
Imorgon skall jag jobba, Arto kommer och plockar upp mig 05.45... fyfan, det blir tungt!
Efter några timmars jobb ska jag och Pappa ta tåget till bålsta och hämta pärlan. 
Sen får man väl se vad Lördagskvällen har i sin beredskap. Inga planer ännu iallafall.
 
Kanske man skulle dra tillbaka till Bålsta igen sen?  Om det inte kommer upp nå bättre förslag
så tar jag fan tåget till bållan imorrnkväll och kanske går på rilles eller nått.
 
Mitt huvud är kaos! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0