DMN

 
Denna lilla skönhet damp ner med posten idag, ännu finare o verkligheten än på bild.
Denna vecka har varit fullproppad med aktivitet, det är därför jag inte orkat skriva något här.
I tisdag hade jag körklektion, som gick sådär. Sen hade jag en dubbel lektion igår som också gick sådär,
men fick till accelerationerna och inbromsningarna tillslut. Hoppas att det sitter nästa lektion.
Vi har haft kundbesök ons-tors på jobbet och jag har varit skitnervös för att bli utfrågad,
men det har faktiskt gått helt strålande. Jag pratade på som fan tillochmed mer än Hasse.
Så nu känns det sjukt bra. Jag är verkligen säker på allt med Tetra och jag tänker begära löneök nu.
Så jag ska säga till om en lönesamtal imorgon. Heja heja!
 
Imorgon har vi after work med jobbet, käk på Choy's och sen bowling på strike följt av Pitcher's.
Kommer nog att bli en toppen kväll. På Lördag ska vi fira Emilia, lite middag sen drinkar!
Pusspusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0