drive baby drive

 
Brudarna som drog ut på bmb efter sexpartyt i fredags.
 
Efter jobbet idag skjutsade Arto ner mig på stan där jag mötte upp MArica för en kaffe,
super mysigt att träffa henne lite på tuman hand igen. Måste åka till henne i helgen!
 
Jag hade en annan körlärare idag och det gick SÅ jävla mycket bättre.
Han var lugn som fan och det passade mig utmärkt. Han råkade också spela i samma innebandylag
som min kusin Mathias och vara granne med Martinas ena syster. hahaha, så jävla fint!
Jag är fortfarande rätt dålig på krypkörning. Håller inte ner hälen i golvet när jag trycker ner kopplingen,
jag är dålig på att ge gas i sväng och tar i lite för hårt i spaken när jag ska växla.
Men jag var iallafall ute i trafiken och körde idag, och det gick hyffsat. Känns mycket bättre nu.
Men jag ska ut och öva med Pappa i helgen så att jag får in lite rutin.
Nästa vecka har jag lektion på tisdag och dubbellektion på onsdag, wohoo!
Jim ligger och sover redan, förmodar att det är hans migrän som spökar. Stackars.
Jajajjajaja, jävligt mycket punkter i texten idag, de e fint de.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0