high waste

 
Sitter i soffan om mår sådär. Har mått bättre, har mått sämre. Kräktes lite imorse, mysigt.
Ändå tycker jag inte att jag va nå full igår, men det blev väl för mycket blandning av alkohol.
Det var iallafall en skitkul kväll igår med jobbet. Supergod mat på Choy's Garden och bowling på Strike.
Sen blev vi kvar på Strike tills det stängde vid 12 och då traskade vi vidare till bill o bob.
Sen tog jag en taxi hem vid halv 3 tiden ungefär och nu har jag tvättat hela morgonen. Duktig.
När mitt hår har torkat och mitt hjärta är färdig ska vi åka till Ikea en sväng.
 
Kvällens planer är fortfarande osäkra. Tanken är väl att vi ska fira Emilia med lite drinkar.
Men jag vill verkligen inte dricka alkohol ikväll och vi har inte bestämt något än. 
Hoppas på att vi hittar på något annat skoj, så jävla drygt med pubmiljö. Trångt, varmt och högljutt.
Men men, det får bli som det blir. Det är ju trots allt Emilias kväll. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0