Roooompaaaaa

Kom nyss hem från en 2½ timmes lång körning med farsgubben. Det gick så JÄVLA bra idag!
Jag är helt uppe i varv för det var så sjukt roligt att köra. Först övade vi lite parkering på rocklunda,
sen körde jag gasen i botten ut i trafiken. Vi körde till erikslund och tog en kaffe, sen körde vi till gidde
för att hämta lite klackar som jag ska lägga ut på tradera sen åkte vi i city och sen hem till p-berg.
Vill bara köra mer! åååååh, så enkelt med automat.
 
Jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll, Jim är på GG och lirar CS.... HAHAHA!!
Men först ska jag iallafall slänga ut lite skor på tradera. Har så många fina klackar som jag aldrig använt.
Även lite klänningar som bara hängt och skräpar i min garderob hos far. Så fina de med.
Sen ska jag måla tånaglarna och göra ansiktsmask, tror jag. 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0