smuttar på en smarrig smoothie

Idag har jag varit hemma från jobbet, ont i magen sen igår och det har fortfarande inte gett med sig.
Jim var ju dålig igår så jag var rädd att jag skulle åka på samma skit som honom,
men jag har klarat mig ifrån det verkar det som. Har inte kräkts iallafall, så imorgon ska jag jobba.
Jag har skrivit in mig på körskolan nu, det blev Dennis trafikskola. Verkar bra som fan.
Så jag har min första lektion på måndag sen får jag och min lärare lägga upp körningen efter den.
Känns skitbra men samtidigt nervöst, men det ska nog gå bra. Jag ska köra teorin via skolan också.
Lika bra att ta allt där eftersom att det är lättare att fokusera på skolan än hemma i soffan.
 
Helgen då, den blir lugn. Verkligen lugn. Vill vila upp mig inför nästa helg samtidigt
som jag måste spara pengar om jag ska ha råd med alla utgifter som är just nu.
Kanske unnar mig en gottepåse också, beroende på hur morgondagens träningspass går. 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0