Solariebränt fejs

 
Har en sjuk man i sovrummet, så jag har bosatt mig i soffan med Te & skvallerblaskor.
Träningen idag gick sådär, jag tycker aldrig att det känns att man tränar magmusklerna,
det gör liksom inte ont på samma sätt som när jag tränar armar eller ben.. men men.
Körde mycket kondition iallafall, måste skärpa mig på den fronten.
Så lätt att tänka "äsch, jag springer 15 min istället för 20" och så blir det typ 10.
 
Imorgon är det vilodag så då ska jag ner på stan och göra ärenden.
Måste skriva in mig på körskola (och kanske handla en kofta) så att jag kommer igång.
Tänker bannemig ha körkortet senast den 1 februari. Punkt slut. Tror ni jag hinner i år?
Det visar sig, man måste ju börja nånstans iallafall. Hihi. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0