Veckan som gått

Hej och förlåt. Rutten uppdatering den senaste veckan, har knappt suttit vid datorn.
Min vecka bestod utav hushållssysslor, övertid och träning. Helgen spenderade jag med Kim.
I fredags mötte jag upp Gittan på stan för att ta en kaffe, och efter det gick vi en sväng till Å,
drack lite vin, snackade med Tess som jobbade och sen gick vi vidare till Pitcher's.
Väl där mötte vi upp Jim och hans kusiner o sen drog vi hem runt 11, sjukt skönt.
 
 
I lördags drog jag och Kim till Martina på dagen, där fikade vi lite och snackade skit.
Efter det gick vi över till farsan och drack några morgan med honom och Matte.
Sen drog vi ner till Å vid 9 tiden och där blev vi kvar till 1 nånting. Första gången jag såg Å2.
Det blev en mycket lyckad kväll och jag var inte bakis igår. Wohoo!
Nu ska jag fixa lite te, nomnom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0