crawfish

Jag och älskling är så himla duktiga och har sprungit 5 km idag. Wohoo!
Visst, jag kanske har ont precis överallt, ryggen, bröstet, halsen, benen, magen..
och visst, jag kanske ville lägga mig ner och dö ungefär hela rundan,
men vi klarade det och nu känns det jävligt skönt! Har sprungit bort gårdagens godis.
 
 
Såhär såg jag ut i nyllet när vi kom hem, hahahahha fyfan. Kräftansikte!
Jajajja, igårkväll var vi ut och åt mat med Kim, Maja, Erik, deras bror, Tomi & Carro.
Först tog vi en drink på skybar, en smarrig amaretto sours för mig. Mumms!
Sen hade vi bord på Karlsson på taket klockan 19.00. Inte jättebra mat faktiskt.
Äter inte där igen om jag måste betala ur egen ficka, inte värt pengarna.
Men annars var det mycket trevligt och efter att vi käkat tog vi en drink på tabazco.
Sen åkte vi hem och däckade i sängen rätt omgående. Super skönt.
Nu blir det två vita helger framöver, så att man kan festa med gott samvete 12-13/10.
Nu ska vi käka. sen iväg och handla ingredienser för min thai-gryta.
Puss på Stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0