snaskefredag

Klockan är tjugo över fem och jag har hunnit sitta ner och andas i ca 10 min.
När jag slutat jobbet (12.45) åkte jag direkt till gymmet och körde ett ben/bak pass.
Sen bussen hem för att sätta igång med städning och diskning och när jag var klar med det
tog jag en välbehövlig dusch och därefter tog jag cykeln till affären för att handla.
Vad gör man inte för att kärlek ska kunna komma hem och slappna av efter dagens arbete.
Han jobbar över många timmar för att de ska putsa skrapan... fyfan.. 80 meter upp i luften.
 
 
Så jag tänkte att vi faktiskt var värda lite snask i helgen och fyllde korgen med detta.
Jag har redan fuskat med några bitar så nu måste jag fixa mat. Inget godis före maten!
Jag ska nog bara ta det lungt i helgen. Känner mig inge sugen på party. 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0