Varning för träningsskryt



Hej från två svettiga löpare.
'
Sitter just nu och proppar i mig min fantastiska kyckling gryta och ris. Mumms!
Behöver verkligen få i mig lite ny energi efter dagens tränings prestationer. 
Direkt efter jobbet blev det gymmet för ett mag/rygg pass i 40 minuter, sen direkt till spåret,
mötte upp sambo och löpte 3 kilometer på 15 min. Ändå rätt bra direkt efter ett gympass.
Kunde knappt gå när vi var klara dock, haha. Glömde såklart att stretcha, som vanligt.
Så jag får väl bita ihop och skylle mig själv om jag har träningsvärk imorgon.
'
Nu ska jag diska och fixa lite Smoothies till oss. Blåbär, hallon, banan, lätt kvarg och lite juice.
Blir nog jäkligt najs. Perfekt till nio fikat imorgon också. Nomnomnom.
Efter jobbet imorgon ska jag förmodligen träffa Mörti och Emilia. Super msyigt!
Puss på lilla stjärtisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0