Well helloo, nice to see you again


Mamma & Jag innan vi skulle kliva på båten förra helgen.
'
Ojsan, nu var det länge sen jag skrev. Vet egentligen inte varför. Har liksom glömt bara.
Men jag ska väl försöka skriva lite mer i bloggen nu, tills nästa uppehåll. Haha
Kryssningen var jätte bra. Mycket lugnare i år än föregående år dock, men det var bara skönt.
Vi buggade massor i club cobacobana (stavfel?) vilket var skitkul, som alltid.
Sen gick vi upp på discot senare på kvällen/natten och dansade oss svettiga. Super!
'
På Lördagen kom Kim hit och kikade på film med mig och Jim. Vi såg cabin in the wood.
Baaah, skitläskig! Eller assåå.. den va lite B i vissa fall. Men det var mycket "poppa upp" grejer
så att man sket ner sig lite var 5e minut och det är ju kul. Precis som en skräckis ska vara!
'
I helgen var det soffläge med stort S. Godis, chips, cola och massor med film.
Förrutom några timmar på Lördagen då vi grillade med jims släkt, vilket var jätte trevligt.
Men jag somnade nog innan 11 både fredag och lördag. Helt otroligt skönt!
Såh, nu är ni lite updaterade! Nu ska jag laga mat. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0