celeb for a day

 
Igår var tv4 hos mig och gjorde en intervju ang blocket. Det sänds på måndag morgon i de lokala
nyheterna, 06.33, 07.33 & 08.33 för att vara exakt. Så jag får se på det via tvplay eftersom att jag jobbar,
Efter att de hade åkt gick jag o kim till Q8 och köpte godis, sen drack vi vin, kollade film och tjockade oss.
Vi såg The impossible, som handlar om tsunamin. Så jävla bra film! Grät en minut in i filmen. 
Sen fortsatte jag så genom hela rullen, hahaha! Men den är verkligen sjukt, sjukt bra. Se den!
 
Ikväll tänker jag bara dega i soffan, sen ska jag ut o springa imorgon bitti, o sen ska vi fora becca.
Det blir förfest hos henne, bowling och sen eventuellt utgång. Dock är jag riktigt fattig så det blir lugnt.
Men nu ska jag kolla på det senaste tvd avsnittet. Sen ska jag se om jag hittar någon bra film.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0