finitooo

 
Äntligen klar med målningen, nu är det bara tapetsering kvar, men det får vänta ett tag,
Igår kom Lina och Mamma hit och hjälpte mig att måla de väggar som var kvar. Vilket gick skitbra.
Det behövdes bara två omgångar färg, så nu har jag väl ca 9 liter kvar. Men det ska jag ha till min wic.
Fast det får nog dröja ett tag, åtminstone två-tre veckor. Sen kanske jag tar tag i den.
 
När vi inte målade kollade vi på tvd, så nu har mamma också fastnat i det, hahaha!
Sen var det ju melodifestivalen vilket vi kikade på och blev irriterade på vilka som gick till final, som vanligt.
Sen såg vi paranormal activity 4 innan vi skulle sova, sjukt läskigt de sista 10 minuterna. Annars jävligt seg!
Idag har jag dammsugit, tvättat, diskat, handlat, hämtat saker hos pappa och slängt skräp. Fixarsöndag.
Nu tar vi sikte på V.7 där allt fokus ligger på träning. Sen blir det kalas för Rebecca på Lördag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0