sjukis

 
Hemma från jobbet för andra dagen denna vecka, det suger! Klättrar på väggarna typ..
Tur att Vampire diaries finns, fast nu ska jag kolla på det sista avsnittet av säsong tre, panik!
Har dock några andra serier att ta tag i, Game of Thrones till exempel, iiih!
Förövrigt har jag nog inte fattat att jag flyttar till egen lya om tre dagar än, känns wierd!
Jag och mamma var på ikea i söndags och köpte en massa nödvändigheter,
och på fredag ska jag och pappa åka en sväng och köpa hem toapapper, tvättmedel osv.
Och så ska vi börja måla, vill börja redan nuuuu!!
 
På Lördag är det första deltävlingen i melodifestivalen dessutom. Det måste man ju se!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0